Hoe mensen die het vriendelijk vragen op Kerygma altijd hun goesting krijgen.

En dan zeker als ze met complimentjes en lieve woorden gooien.

ik werk als Brand Manager voor Special K en volg je blog al een tijdje. Niet alleen omdat ik je goed geschreven en vaak grappige posts persoonlijk graag lees, maar ook omdat Kerygma helemaal past bij het profiel van onze Special K-consumentes: creatieve, actieve en trendsettende jonge vrouwen.

Net daarom wil ik je graag de leuke ontbijtactie voorstellen die we momenteel op specialk.be organiseren. Je vindt er een videowall waarop je jouw eigen filmpjes kan plaatsen over jouw ochtendverhalen, van je droomochtend tot je grootste ochtendblunder. Je kan er nu reeds enkele verhalen van andere vrouwen bekijken.

De mooiste, origineelste of wildste filmpjes maken kans op een luxueus kasteelweekend ter waarde van maar liefst 229 euro. Als je jouw stem uitbrengt op een ander filmpje of als je een filmpje oplaadt, maak je bovendien kans op een champagneontbijt voor twee.

Ik ben ervan overtuigd dat onze actie jouw lezeressen zal aanspreken. Ik zou het dan ook een grote eer vinden mocht je de actie op jouw blog willen vermelden en me zo je mening laten weten. En waarom zou je zelf ook niet deelnemen? Met jouw originele invalshoeken maak je zeker een goede kans

Je kan de videowall bekijken via volgende link:
http://www.specialk.be/wask/breakfastrituals/index.jsp?lg=nl&country=be

Met hartelijke groeten,

Wat leren wij daaruit?
1. Lieve Kerygma-lezeres, u bent een creatieve, actieve en trendsettende jonge vrouw.
2. U mag filmkes insturen en dan kunt u een weekend of bubbelgodendrank winnen. Hoera!
3. De mensen van Kellogs zijn er blijkbaar op slinkse wijze achtergekomen dat ik ooit een paar maand zowat op Special K en Red Bull heb geleefd. Een uitstekende combinatie en suitable for breakfast, lunch and dinner. Als ge er af en toe een fruityoghurt tegenaan gooit, hebt ge alles wat ge nodig hebt.

P.S.: mensen die mij BONGO’s schenken, die krijgen ook hun goesting, dat spreekt voor zich. Maar daarover later veel meer, ongetwijfeld. De post is traag, het aangestreepte weekend nadert…

18 thoughts on “Hoe mensen die het vriendelijk vragen op Kerygma altijd hun goesting krijgen.

  1. Zeer grappig, want ik heb identiek dezelfde mail gehad met als enige wijziging “ik werk als Brand Manager voor Special K en volg je blog al een tijdje. Niet alleen omdat ik je posts over je indrukwekkende metamorfose en je originele lijstjes persoonlijk graag lees, maar ook omdat Tales from the crib helemaal past bij het profiel van onze Special K-consumentes: creatieve, actieve en trendsettende jonge vrouwen.”

    Hij is redelijk rechtstreeks in mijn virtuele vuilbak gevlogen, eigenlijk. 🙂

  2. Wah, waarom gun je die spammerds hun fame?
    Wij hebben het gisteren met Niet Lief uitgebreid over deze mail gehad (wij kregen \’m ook) en wij kwamen tot de conclusie dat geen enkele knipoog genoeg is: je motiveert ze om nog meer te spammen.

  3. Voor het volgende product (gericht op vrouwen) dat we lanceren, hebt ge ook ne slijm-mail aan uw been 🙂

    Voor de goede orde: ik vind Special K niet te eten, de naam doet mij steevast aan drugs denken en ik krijg de kriebels van die reclame met die would-be jaloerse echtgenoot.
    Dat kan alleen maar betekenen dat ik een man ben, hoera!

  4. Fons, precies alsof ge een slijmmail nodig hebt om hier reclame te krijgen.
    Remember de moblog: spontaan uit mijn eigen begonnen omdat ik wist dat ge dat wijs ging vinden (en ik toen nog dacht dat ik een gsm en festivaltickets ging scoren. mwoehahaha.)

  5. die brand manager heeft mijn mail gekopieerd en geplakt! Ik ging je net hetzelfde sturen, maar dan om reclame te maken voor mijn eigen site. Geen champagne-ontbijt, maar wel een dvd te winnen 😉

  6. Special K, ik eet dat gewoon graag, maar ik stoor mij enorm aan dat “lekker slank”-imago.

  7. Mail ook gekregen in de mailbox, ook helemaal identiek, ook in de virtuele vuilbak gevlogen. Ik eet namelijk Kellogs Extra en geen Special K 😉

  8. Altijd geweten dat er diep in mij een creatieve, trendsettende jonge vrouw schuilging.

    Net zoals ik al gaarne eens in diep in een trendsett… ach, laat maar.

  9. “Niet alleen omdat ik je ironische teksten en belevenissen persoonlijk graag lees, maar ook omdat Ishku.be helemaal past bij het profiel van onze Special K-consumentes: creatieve, intelligente en trendsettende jonge vrouwen.”

    And I thought I was special.. :'(

  10. hoera, ik ben geen matig kalende, slightly overweighted dertiger! nee hoor, ik ben een creatieve, actieve en trendsettende jonge vrouw.
    En nog lesbisch op de koop toe, ik. Het leven is fantastisch, dank u i. !

  11. De bongo’s waren nog niet geleverd bij de doorstuurder die ze ondertussen heeft ontvangen en doorgestuurd, zoals zijn titel dat betaamt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *