Oh ergernis.

Kijk, de mensen die dingen kennen van het interweb zeggen dat ik mij zo druk niet moet maken. En dat ik er beter zwijg, want dat ik anders De Aandacht geef waar de laatste tijd marketingsgewijs zo naar gezocht wordt. Een link alhier, een technorati-gedoe al ginder, geeft mij nog eens een tagske en maak mij eens uw vriend op twitter. Zoveel vrienden dat ik heb zeg. Dat is normaal natuurlijk, want ik ben een razend interessant persoon die goed kan networken. Networken is belangrijk, jaja. Ons kent ons en iedereen kent mij. Oehoeh, ik ben een opinion leader en ik ben een expert in het zelfbedacht marktsegment dat ik zonet een verschrikkelijk hipklinkende naam heb gegeven. Of althans, ik denk dat het hipklinkend is en het zal wel zo zijn want manmanman ik ben een invloedrijke persoonlijkheid op het wereldwijde web en dat is goed voor mijn ego. We zullen er eens over klappen, over mijn ego, op een borrel of tijdens een etentje. Schrijft u gerust in op de wiki. En ik zal dan eens advies geven over de mogelijkheden van uw online persoonlijkheid en hoe ge die kunt uitbouwen.

Want wist ge, online, daar gelden andere regels. Daar moogt ge pikken wat ge wilt, dat is handig. En achteraf kunt ge nog altijd zeggen “oh, maar ik had dat anders geïnterpreteerd”, no hard feelings, hier ik geef u een virtuele handshake, ik geef u een paar vrienden op LinkedIn en we klappen er niet meer over.

5 thoughts on “Oh ergernis.

  1. Weet ge wat tof is aan uw stekje? Het is niet virtueel: het gaat over een echt lief, het gaat over echt stof, over echte rugpijn, over echte damppanelen, ge kunt u niet voorstellen hoe zaligmakend dat dat is tussen die mekkerende marketingmeekes&peekes.

  2. Amai, ik hoor het je graag zeggen ! Nu ja, horen … lezen eerder. Je kent mijn mening over dergelijke zaken al langer dan vandaag 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *